10 év körüli kislányt hozott el anyukája hozzám az iskolaév vége felé.
A kislány, nevezzünk Hannának minden reggel nagyon fáradtan ébredt, alig tudott kikelni az ágyból, sokszor e miatt el is késtek.
Voltak gyerekek, akik agresszívak voltak az osztályban, volt, aki őt is bántotta szavakkal. Mivel a kislány nagyon érzékeny, ezért ez mély sebet hagyott benne.
Egyszer-egyszer be is pisilt éjszaka.
Otthon nagyon nyűgös volt, hamar felbosszantotta magát, ilyenkor sírásba kezdett. Kijelentette, hogy elege van mindenből.
Nagyon nyitott, értelmes kislány Hanna. Nálam szépen rajzolt, színezett és mesélt vég nélkül.
Mondta, hogy gyakorta unatkozik otthon, testvére (szintén lány, 2 évvel idősebb) nem igazán játszik vele. Ha mégis, akkor mindig ő nyer a játékban. Hanna azt mondta, hogy a testvére okos, ő viszont nem. Kívülállóként én azt láttam, hogy ez egyáltalán nem így van.
Minden esetre az iskola végét már nagyon várta.
Én a következő sérelmeket, problémákat láttam aktuálisan kezelendőnek:
– az iskolai bántásokból származó lelki sérülések oldása,
– bepisilés problémája,
– az önelfogadás erősítése,
– a kimerültség orvoslása,
– a nyűgösség elkerülése
Erre alkalmazott eszenciák sorrendben:

- ernyős madártej + dió a továbblépéshez
- forrásvíz (leginkább a cseresznyeszilvát szoktuk használni a bepisilések megszüntetésére, de ebben az esetben én a forrásvizet választottam, mert: Hanna nagyon vigyázott arra, hogy ne menjen ki színezésnél a vonallal körülhatárolt részekből + nagyon csikis. Ebből arra következtettem, hogy nehezen engedi el magát, tehát kontrollál. Értelemszerűen éjszaka megszűnik az a kontroll, és bepisilés lehet a vége.)
- erdei fenyő
- olajfa
- katáng